piątek, 14 listopada 2014

Tajlandia 2024


14.11.2014

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Co u Was?

U mnie wszystko ok :) Byłem dziś z Kasią :* na basenie w hotelu Sea Breezee. Kasia :* pływała, a ja fotografowałem. Siedziałem na brzegu basenu i fotografowałem. W hotelu zjedliśmy też lunczyk. 

Do biura wróciliśmy nie co później, gdyż zbierało się na deszcz. Zrobiłem żółwika na doniczce, a później zjadłem obiadokolację na ciepło :) 
Na koniec dnia pojechałem z Kasią :* do Happy Days' a na piwko i pogadanie.



 Basen w Sea Breezee 

palmy
 Kasia :* w basenie 
 mocze nogi :)
 Kasia :*
 targ wodny
 zdrowie! :)
 detale
 żółwik
 obiadokolacja
 ulica
 na górze znajduję się moje lokum
 na przeciwko
 trochę w prawo
palma kokosowa skąpana w nocy
mój kapelusz
w czarno - biały
w kapeluszu
 
zdjęcie w restauracji


żółwiki 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz