czwartek, 20 listopada 2014

Tajlandia 2014


20.11.2014

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Co u Was?

U mnie wszystko ok :) Byłem dziś na późnym śniadanio-obiedzie w Cafe Pier 42. Były ze mną dwie urocze Panie :D Kasia :* i Agnieszka :*. Agnieszka :* przyleciała wczoraj, albo dzisiaj. Pracuje w biurze . 
Starłem się ująć detale. Byłem na obiedzie w Fon Fon Sea Food, gdzie spotkałem się z Bo :* i Aeh :* 
Następnie pojechałem na spacer. Jak zwykle do portu. 
Po oddaleniu się od "elektrowoza" na około 5-10 metrów, dostałem telefon: - Łukasz, jak chcesz, to jedziemy po Adasia :* i Julka :* odebrać ich z zajęć. Potem jedziemy na Crossa. Jak chcesz to możesz pojechać z nami. Tylko ruchy! - dzwoniła Kasia :* 
Więc ja na speedomaxxxie przyjechałem do domu. 
I byliśmy z Chłopakami :* :* na motocrossach. 

detal 
 Aga :*
 Kasia :*
 Aga :* i ja 
 śniadanio-lunch
 kawa mrożona <3
 detal















































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz