środa, 26 listopada 2014

Tajlandia 2014

25.11.2014

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Co u Was?

Tego dnia byłem na 2 spacerach. na pierwszym zjadłem lunch w Fon Fon Sea Food i ruszyłem dalej. Jak zwykle do portu. 
Po drodze robiłem różne zdjęcia. 
Staram się pokazywać/opisywać Wam Tajlandię z obiektywnego punktu widzenia. Ale czy mi to wychodzi? 
Na zakończenie tego dnia byłem tradycyjnie po chodzić po molo. 
Kompozycja 
 Tajki :* :* 
 kwiat lilii wodnej
  łódź długorufowa i molo
  ponton 
 mój tajski lunch
 rośliny i ozdoby przed zamkniętym lokalem
 molo i motorówka 
mola 2
 Syrenki! :D 
 "Andamański Łabędź" 
 zachód słońca

 Bugenwilla
 Świta teatralna 
 "Morskie Pszczoły nurkujące"

 zachód słońca
 piękne! :D 
 Salon tatuażu

1 komentarz:

  1. Twój punkt widzenia zawsze pozostanie subiektywny. Ale rozumiem, że starasz się pokazywać zarówno uroki jak i negatywne strony Tajlandii. Dobrze, że nie poprzestajesz na "pocztówkowych" ujęciach ale jesteś wrażliwy na szczegóły. Kochany Reporterze !

    OdpowiedzUsuń