środa, 12 listopada 2014

Tajlandia 2014


12.11.2014

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Co u Was?

Za mną jest dzień w środowisku nurkowym :) Byłem z Tatusiem :* na basenie nurkowym. Choć nie wchodziłem do wody, byłem fotografem z zewnątrz basenu.Tata :* zostawił mi jakieś pieniądze na jedzenie i picie. Zamówiłem sobie kawę mrożoną i tajską zupę mało pikantną z warzywami i mięsem. Było pyszne! <3
Zrobiłem też płaskorzeźbę Tajki :* w bikini <3 oraz chlebowca z owocami. 
 Kolejno pojechaliśmy po Julka :* by go wziąć ze szkoły. 
Potem pojechaliśmy do niemieckiej knajpy na kolację. Zamówiłem sobie gyros ze szpaclami. 

Prezentuję fotki:

lew na straży
 basen nurkowy 
 lilie wodne 
 gruba ryba 
 + trochę mniejsze 
 nurkowie przed jutrzejszym zejściem do morza
 palmy butelkowe, bugenwilla i palma wachlarzowa 
 + stolik i ławy 
 leżaki 
 owoce palm butelkowych 
m. in.  bugenwilla 
 nurkowie 
 basen
 Świątynka Buddyjska między palmami 
 strażnik 
 płaskorzeźba 
 kawa mrożona <3 
 lunch
 płaskorzeźba
  drzewo chlebowca 
 zbliżenie na owoce 
 czarno - białe artystyczne
 owoce palmy butelkowej
 czarno - białe 
 nurkowie pod wodą
 Julek :* czarno biały

 mój gyros

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz