środa, 26 listopada 2014

Tajlandia 2014



26.11.2014

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)



Dzisiaj byłem w Happy Days na "pożegnalnym" lunchu z Kasią :* 
Kasia :* Dała mi ładowarkę do telefonu. 
Ja nic sobie nie zamawiałem, bo byłem pełny. Pod wieczór zaczął padać przelotny, jak się później okazało deszcz.
Umyłem żółwikom akwarium, nakarmiłem je.
 Zrobiłem fotki Adze :*, żółwikom i detal :)

detal 
 Kasia :*
 detal 
 nowa lodówka - czarno-biała 
 jadalnia 
 czajnik + "kuchenka"
 razem w służbie czystości :)
 Aga :* przy pracy
 mój elektrowóz ma zielone światło! >:D
 w odbiciu 
 żółwiki w akwarium




1 komentarz:

  1. Ostatnie foto wygląda jak żółwiki w galarecie. Zanim umieścisz coś na blogu zastanów się jak może zareagować odbiorca i - jeśli zależy Ci na jego dobrej opinii - zaopatrz zdjęcie starannym komentarzem.

    OdpowiedzUsuń