niedziela, 23 listopada 2014

Tajlandia 2014



23.11.2014

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Co u Was?

U mnie wszystko w porządku. O 15 - tej wyjechałem na spacer. Byłem jak zwykle w porcie. W Barze AO Chalong wzmocniłem się piwem San Miguel Light. Przy okazji poznałem dwie urocze Tajki: Oi & Nam (Woda). Potem wróciłem do domku. I już od razu wybuchła napięta sytuacja, bo trzeba było jechać po Braci :* :* do L&H, a potem do C. H. Big C. Tam były robione zakupy, dzieci poszły się bawić do Świata Malców, zaś ja oddałem się smakowi mrożonej kawy… (mając na chłopaków oku). Julek :* był spragniony. Napił się więc wody z dystrybutora… Jego mina wymagała fotki >:D
Na koniec poszliśmy na naleśniki z czekoladą. 
Było pysznie! :)


Tajka :* Oi 
 Tajka :* Nam
 Lukas kończy San Miquela
 Tajka :* Oi
 Dadaś :* kieruje symulatorem 
 Kasia z Dasieńkiem 
 orchidee 
 świat małych 
 Lukas nad ice coffee
 Julek :* po wypiciu wody (+ Adaś)
 naleśnik się smaży
 + czekolada
 Julek :* je naleśnika



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz