sobota, 22 listopada 2014

Tajlandia 2014


22.11.2014

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)


U mnie wszystko ok. Dziś dostałem na zadanie od Kasi :* zrobienie fotografii ubrań, biżuterii itp . Więc, przedpołudniem wybyłem na spacer szukając zadania. 
Znalazłem nie daleko. Byłem też na spacerze w porcie, ale nie mam stamtąd zdjęć dzisiaj, bo skupiłem się na wykonaniu zadania. 
Znalazłem sklep z odzieżą zaraz przy porcie, i tam właśnie porozmawiałem ze sprzedawczynią, a potem z właścicielką  czy mogę wykonać parę fotek. Zgodziła się :D
Kolejno dostałem telefon od Kasi :* bym zbierał się do biura, bo zaraz jedziemy do chłopców (braci): Adasia :* i Julka :* A. :*  bawił się w dopasowywanie klocków z obrazkami i literami, z których miało powstać słowo. J. :* natomiast grał na kompie. Później przestał grać, a zaczął czytać książkę. Później Dadaś :* poszedł spać, a Julian :* powrócił do gier. 
Opuściliśmy towarzystwo i udaliśmy się "Na schodki" w celu spożycia lunchu. 
Zaczął padać deszcz. 
Pojechaliśmy pikapem pod pizzerie. 
Cyknąłem fotki wystroju lokalu i samym pizzom. 





























A co u Was?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz