sobota, 15 listopada 2014

Tajlandia 2014


15.11.2014

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

U mnie wszystko ok :) W dzisiejszym dniu byłem z Kasią :* na lunchu w restauracji Fon Fon Sea Food. Jako przystawkę wzięliśmy coś pysznego! + Jeszcze ten sos… Mniam! >:D Potem trochę trzeba było zaczekać. Jednak warto było czekać :) Krewetki były jak najlepsza nagroda. Ten smak! ;) 
Następnie Kasia :* poszła do biura, a ja pojechałem na mani-pedicure :) Tajka Ena :* zrobiła sobie ze mną zdjęcie, podczas gdy druga Tajka :* robiła mi pedicure. Zapłaciłem, i pojechałem na spacer do portu. Tam chodziłem po molo pod osłoną nocy :D 


Kasia :* pożyczyła ode mnie kapelusz
 przystawka
 danie główne
 na mani-pedicure
 + Tajka :* Ena
 przed salonem
 zbliżenie
 nocny port 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz