niedziela, 9 sierpnia 2015

Tajlandia 2015


9.08.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

U mnie wszystko ok :) 
Byłem na lunchu w Fon Fon Sea Food. Zamówiłem ryż smażony z kalmarami. Nie był zbytnio pikantny… Ba! W ogóle nie był pikantny. Więc dodałem dwa sosy chili :D 
Wróciłem do domu napić się herbaty. 
Nie było dużego nasłonecznienia. Niebo zakrywały kłębiaste chmury. 
Następnie pojechałem na spacer. Na końcu ulicy przy której mieszkam(y) znajduje się salon masażu. Znajoma Tajka :* Peng zagadała do mnie. Ucięliśmy sobie miłą pogawędkę językową :) Poprosiła mnie o małą sesje zdjęciową :) Później pojechałem na chodzenie po molo. 
W Lonley Barze Tajka :* Be Be pięknie grała na flecie. Też dała mi spróbować, ale mi nie szło… Ona znacznie lepiej gra :) 
 Wróciłem do domu, gdzie trwały przygotowania do kolacji. Dziś w menu była: rukola z łososiem, makaronem i bazylią. Do tego moja ulubiona surówka z marchewki i jabłka

Zapraszam do oglądania i jeżeli to możliwe komentowania zdjęć.
Bardzo dziękuję!

Lilie wodne
 ryż smażony z kalmarami
 Tajka :* Peng

 motorówki
 molo
 lilia wodna
 :) 
 Be Be :*
 gorzkie, czarne espresso <3
 przygotowania do imprezy 
 Budweisery na stole %%%
rukola z łososiem, makaronem bazylią 
 surówka marchewki i jabłka <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz