sobota, 22 sierpnia 2015

Tajlandia 2015


20.08.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

U mnie wszystko ok.
Tego dnia byłem na przedlunchowym spacerze.
Zrobiłem zdjęcia reklamujące Tajskie Busy a także wycieczki. 
Przed Naga Sala Bar & massage trzech Tajów przymocowywało neon Sailor Bar
Przed Happy Days - em stały dwa Harley - e. 
Nad molo błąkały się chmury wypełnione wodą.
Wkrótce przyszło gwałtowne oberwanie chmury.
Zatrzymałem się w The Click Hotelu, by przeczekać największy opad. Pożyczyli mi parasol. 
Następnie poszliśmy do Happy Days - a na kawę i rybkę z frytkami i sałatką. 
Wieczorem zrobiłem spakowany sprzęt nurkowy i swoje selfie  :)



reklamy Tajskich busów i innych atrakcji :D
trzech Tajów przymocowywało neon Sailor Bar
Harley i pikap
 molo i chmury wypełniony wodą
klub rybacki
kwiat Lili wodnej
Harley
kusząca sofa… >:D
deszcz
inspiracja
"Bat-Mobile" pod parasolem
ozdobny abażur
Wasz Muzungu w Happy Days
w taką pogodę, tego mi trzeba! :D
fish&chips + salad
Lukas in the office
na jutrzejsze nurki






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz