poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Tajlandia 2015


2.08.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani!

Co u Was?

Tego dnia byliśmy z Matyldą :*, Martą :* i Gordonem ;) na torze motocrossowym. Jeździli Gordon ;) i Juluś :* <3.  Było extra! Najpierw ubierali kombinezony, ochraniacze, kaski itp. Następnie ruszyli z kopyta! :D Zdarzały się sytuacje z pozoru groźne… Jednak, gdy się człowiek wgłębił okazywało się, że to błahostki.  
Kolejno pojechaliśmy do słoni, na punkt widokowy, i na obiad. Wziąłem sobie Massaman Curry :D  z ryżem. 
Odwieźliśmy Martę :*, Matyldę :* i Gordona ;) na lotnisko oraz pożegnaliśmy się. 

------------------------------------------------------------------------

Później pojechałem na popołudniowo-wieczorny spacer. Chodziłem po krótszym molo 2-3 razy. Nie było widoczne słońce, pogrążone było w głębokich chmurach. Ale nie padało. Spotkałem wiele znajomych Tajek, Tajów i Farrang - ów (białych). Jedna Tajka :* คน ไร้หัวจัยส์ (to jej Imię) spacerowała z kotkiem - chyba Persem - na smyczce.  Zrobiłem im zdjęcie. 
Zachód był nieziemski! >:D

Matylda :* i Julek <3 :*
 + Adaś <3 :*
 Gordon ;) i Julek ubierają się na Crossa
 i Julek <3 :* ruszył! >:D

 Matylda :* podekscytowana :)
 Gordon :)
 Tata :* <3 i Su :*
Gordon & Julian 

 + Tata <3 :*
 + Marta :*

 Lukas fotograf ;)


------------------------------------------------------------------------


Słonik <3
 punkt widokowy
 para młoda robiła sobie sesje na plaży
 horyzont
 Massaman Curry <3
 + rice



 elektrownia wiatrowa za dżunglą
 plaża
 ślady na piasku
 widoki z molo


Lilia wodna
 zachód słońca
znajoma Tajka :* z Persem
zachód słońca


Zapraszam też na:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz