niedziela, 16 sierpnia 2015

Tajlandia 2015


16.08.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

U mnie wszystko ok :) Wczorajszego wieczora byłem na piwku w barze :) Tajka :* (trochę stara) prężyła się przy motorze. zrobiłem kilka ujęć.

------------------------------------------------------------------------

A dziś wyjechałem z domu przed południem. Cyknąłem fotki zaprzyjaźnionym Tajkom :* :* z informacji turystycznej, i sprzedaży biletów. Dalej poszło logo Italian Bakery, oraz hibiskusy. Przeszedłem przez krótsze molo 2 - 3 razy, a także  zauważyłem zachód słońca :) 
W Ning Bar  - ze znów trwała impreza. Była muzyka na żywo i tanie piwo. Byli również moi znajomi Friend' s, którzy postawili mi piwo :) 
Miło się z nimi gawędziło ;)































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz