wtorek, 11 sierpnia 2015

Tajlandia 2015


11.08.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

U mnie wszystko ok. Od  przedpołudnia lał deszcz. Na termometrze było w granicach 30 st., więc niedługo później woda odparowała i przekształciła się w cumulusy  które pokryły niemal całe niebo. 
Na dole w biurze nurkowym, trwał egzamin teorii nurkowania. Też brałem w nim udział, ale głównie był przygotowany dla Agi :*, Marioli :*, Sandry :* i Artura :*.
Na późny lunch (ok. godz. 15) jedliśmy tajski makaron z rosołkiem. Coś pysznego! :) 
Po obiedzie zostaliśmy zaskoczeni pytaniem:
- Dlaczego dźwięk porusza się szybciej w wodzie i jaki to ma wpływ na słyszalność pod wodą?
Otóż, wszystko zależy od fali :D 
Więcej na ten temat można poczytać na str:

Po 17 - tej pojechałem na spacer. Przestało nie malże padać, a nie można przecież się kisić przez cały dzień w "norze" :) 
Przeszedłem po krótszym molo 3 okrążenia (bez przerw na siadanie). Zajęło mi to ok. 30 min, ale i tak jestem z siebie dumny! :D Zrobiłem jak zwykle foto molo, łodzi, motorówek, morza itp. 
Zmęczyłem i spociłem się jak mysza, ale w sumie jestem z siebie dumny >:D
Jadąc sobie "Bat - Mobilem" zostałem przyuważony przez moją znajomą Tajkę Peng :*. Pogadaliśmy i znów poprosiła mnie o zdjęcie. 

------------------------------------------------------------------------

Przyjechałem do biura skąd niemalże natychmiast pojechałem do Pizzerii Algi Amici. Jechałem na "Bat - Mobilu". Po chwili dołączyli do mnie Aga :*, Tata <3 :*, Adaś <3 :*, Sandra :*, Artur ;). Zamówiliśmy sobie pizze z salami i drugą XXL z bazylią, pomidorami i rukolą. Były pyszniutkie! :)
Później wyskoczyłem jeszcze do baru na piwko %%%. 
Tajki :* :* :* :* :* były piękne, uśmiechnięte i chętne na rozmowę, zdjęcia itd. :D



























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz