sobota, 8 sierpnia 2015

Tajlandia 2015


8.08.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Co u Was?

U mnie przygód nigdy dość :) 
Byłem z Tatą <3 :*, Sandrą :*, Mariolą :*, Arturem ;) i Dimą ;) na nurkowym basenie. Nie wchodziłem do wody, tylko obserwowałem z brzegu. Tata <3 :* najpierw pokazywał instruktarz jak prawidłowo skręcić BCD S, później każdy z nurków musiał powtórzyć. Następnie weszli do basenu. Skarżyli się, że zimna woda… 
Cyknąłem parę ujęć z basenu, a gdy nurkowie poszli pod wodę, zająłem się fotosami. 
Pięknie kwitły orchidee, Bugenwilla itp. 
Koło basenu była mała sadzawka, w której żyją grube ryby! :D Akurat trafiłem na porę karmienia! 

------------------------------------------------------------------------

Gdy nurkowie się wynurzyli, pojechaliśmy na zupę z kaczki. Pyszne, delikatne mięsko skompane w słodkiej, czarnej zupie z jarzynami. Wróciliśmy do domu. 
Popołudniu - jakoże nie padało - pojechałem na spacer w "Bat - Mobilu". Byłem w zatoce. Zrobiłem kwiaty, widoki oraz samochody. Chmurki się wypiętrzały. Zatrzymałem się w barze, aby napić się chłodnego piwa Leo. Przy okazji ujrzałem Arunee :* - znajomą Tajkę :*. Rozmawialiśmy na ogólne tematy. Miło się gawędziło. Później przeszedłem 1x czy 2x krótsze molo i skierowałem się ku domowi. Jednakże nie tak od razu. Spotkałem my Friend Stev' a. Rozmawiał ze swoim i moim Friendem przy piwie. Nie miałem żadnych planów, więc wychyliem z nimi Leo = Tygrys (po tajsku). 
Zrobiłem zdjęcia Tajkom :* :*


Tata <3 :* instrułuje jak skręcić BCD S

powtórzenie Mariolki :*
 i do wody! 
 storczyki
schodki 
 Tajka :* rzeźbiona
 basen dla nurków
bugenwilla 
 karmienie rybek :)
 zupa z kaczki

 autokar dla VIP - ów
 storczyki
 chmurki się wypiętrzały
 Tajka :* Artunee 
 + ja
 zatoka 
 no comments
 my Friends 
 Tajka :*
 Tajka :*
 + ja 
 :)


Zapraszam też na:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz