środa, 5 sierpnia 2015

Tajlandia 2015


5.08.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)


Dzisiaj zjadłem lunch w biurze. Padało całe przedpołudnie. Lunch zjadłem przeniesiony z Fon Fon Sea Food. Był to pyszny kurczak z jajkiem warzywami i ryżem. Do tego trzy plasterki ogórka i sos chille :D Albowiem akurat nier padało, pojechałem na basen do Pier 42 - Boutiqe Resort and SPA. Super się pływało, ale woda była na tyle chłodna, że się ograniczyłem czasowo. Za to pogadałem z Sara :* , Su :* Pia :* (czyt. Paj) i innymi Frends z Piera
Popołudniu ruszyłem na spacer do portu. Przeszedłem 3x krótsze molo. Nie byłem na dłuższym, bo jakoś nie miałem czasu. Spotkałem się z wieloma przyjaciółmi, także w drodze powrotnej do domu.


A co u Was? :o


słodkie napoje
 kałuża
 kurczak, warzywa, jajko i sos chile
 dom i pokój do wynajęcia
 Sara :* w recepcji
Sara :* przy basenie
z kwiatkiem Plumerii białej we włosach
 + ja
 Szykuje się imprezka… >:D
 przyszła Solenizantka i klient
 my Friend mierzy sukienkę
 
 główne molo 
 + mniejsze
 dziś w czerwieni :)
 z Frends


Zapraszam też na FB:
https://www.facebook.com/lukas.paulo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz