czwartek, 13 sierpnia 2015

Tajlandia 2015


13.08.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Zjadłem porządne, chłopskie śniadanie przyrządzone przez Nidi :* Kolejno pojechałem do Fon Fon Sea Food, gdzie zjadłem przepyszne danie!:
:2 jajka sadzone, dwie kiełbaski, surówkę z pomidora i cebuli oraz ciemne pieczywo tostowe. 
Niedługo później Pojechałem na basen do Pier 42. Pływałem 20x pdeudokraulem, 10x grzbietowym i chodziłem w wodzie. 
Było super! >:D Po przyjeździe do domu, przepłukałem rzeczy w których pływałem , rozwiesiłem i udałem się na lunch do Fon Fon Sea Food.
Wieczorem byłem na przejażdżce "Bat - Mobilem" 
Akurat moi Braciszkowie <3 :* <3 :* przyjechali ze szkoły / przedszkola.  
Wieczorem przyszli panowie od drzwi. …

C. D. N…





































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz