sobota, 22 sierpnia 2015

Tajlandia 2015


21.08.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Co u Was?

U mnie wszystko ok :) 
Wczoraj byliśmy na lunchu w restauracji "na schodkach". Zamówiłem sobie - chyba - kurczaka z ryżem i sosami. Do tego rosołek i woda z lodem. Było pyszne! 
Po obiedzie udałem się na spacer. Przyciągnął mnie - znów - portu :)
Później wróciłem do biura i w niedługim czasie wrócili moi Braciszkowie <3 :* <3 :* ze szkoły/przedszkola. Julek <3 :* odrabiaał zadanie z tajskiego, a Adaś <3 :* bawił się autami. Wkrótce Juluś <3 :* też do niego dołączył i zaciągnęli też mnie :)


chyba kurczak z ryżem, rosołem i sosami
 my Friend czyści chodnik 
widokówki z Chalong
ostrzeżenia! 
Adaś <3 :* bawi się autkiem 
Juleczek <3 :* przy zadaniu

pyszniutki chlebuś made in Margareta <3 :*
ciabatta
kaszaneczka z ziemniaczkami :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz