poniedziałek, 23 marca 2015

Tajlandia 2015


Tajlandia 2015

23.03.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)


Około 14 - tej byłem w Pier 42 na basenie. Pływałem, chodziłem i się relaksowałem.  I nagle usłyszałem telefon. Ruszyłem więc, ku brzegowi. Telefon się uspokoił. Okazało się, że to Agnieszka :* Chciała iść ze mną na obiad. Więc, ja rozwinąłem tempo ekspresowe: Szybko umyłem się pod prysznicem, wytarłem się, wskoczyłem w ubranie i popędziłem do Fon Fon Sea Food. Okazało się, że byłem przed Agą :D Wybrałem sobie danie z garnka :)  + ryż. Po obiedzie pojechałem na spacer.  Przy salonem masażu kwitły piękne orchidee na fioletowy kolor. Przyjechałem do początku krótszego molo, zaparkowałem swój "Bat-Mobil" 
ruszyłem chodzić. Miałem widoki na czaple białe, łodzie, motorówki itp. 
Wracając uchwyciłem nieznane - z nazwy - kwiatki. 

A co u Was?

Basen w Pier 42
 danie z garnka :)  + ryż 
 orchidee 
 czapelki białe 
 + molo i łodzie 
 :)
 zachód słońca 
 + nie znane mi - z nazwy - kwiatki




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz