niedziela, 15 marca 2015

Tajlandia 2015


13.03.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

U mnie wszystko ok. Byłem tego dnia na śniadaniu we włoskiej piekarnio-cukierni. Zamówiłem sobie kanapkę z salami, sałatą, serem i majonezem. Do tego piłem gorzkie, czarne esspresso i wodę. 
Było arcypyszne! :)
Później pojechałem na pierwszą przejażdżkę moim "Bat-Mobilem" po molo. Widziałem paralotnie za motorówką i inne piękne widoki. 
Lunch jadłem z Agnieszką :* w Fon Fon Sea Food
Po 17 - tej byłem na drugim dziś spacerze. Tym razem jednak chodziłem po dwu molo. Podziwiałem zachód słońca.
Wieczorem byliśmy z Tatą :* <3 zaproszeni do Hotelu Pro - Mansion przez Magdę :* i Arka ;) Chcieli wypróbować Tajskiego grilla nie tak dawno kupionego. 
Więc, siedzieliśmy, jedliśmy, piliśmy, gadaliśmy i było bardzo wesoło! >:D


Lilia wodna
 śniadanie na miano mistrzów! 
 żółwik <3 
 widok z molo na molo 
 paralotniarz 
 łódki 
 Aga :* nad kokosem
 moje danie ;)
  mój kokos 
 kwiat Lotosu






















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz