poniedziałek, 2 marca 2015

Tajlandia 2015


2.03.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Co u Was?

U mnie wszystko ok. Po południu wyjechałem na "Bat - Mobilu" do Fon Fon Sea Food na lunch. Była ze mną Agnieszka :* Zamówiłem sobie smażony ryż z warzywami, krewetkami i jajkiem sadzonym. Aga :* wzięła sobie zupę  Tom - Yum
Po zjedzeniu Agnieszka :* wróciła do biura, a ja pojechałem na spacer. Byłem na plaży w Chalong Bay. Chodziłem sobie po trudnym piaszczystym terenie i robiłem zdjęcia :) .
Dostałem telefon od Taty :*: - Gdzie jesteś? Spotkajmy się na Tajskim Grillu nie daleko portu. - Usłyszałem w słuchawce.  Pojechałem, więc pod wskazany adres. 
I rzeczywiście zjedliśmy przepyszne dania z Tajskiego Grilla :)

Oto fotografie z dziś:

Wiatrak
 zupa Tom - Yum
 smażony ryż z warzywami, krewetkami i jajkiem sadzonym 
 przygotowanie do party
 detal



 plaża w Chalong Bay
 cysterna z czystą wodą
 Wasz Lukas







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz