sobota, 14 marca 2015

Tajlandia 2015


14.03.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani!

U mnie wszystko ok :)

Tego dnia byłem z Tatą <3 :* i Julkiem <3 :* na basenie w hotelu Magdy :* i Arka ;).  Upał był jak nie wiem >:D, więc odrobina wody dobrze nam wszystkim zrobiła. 
Po pływaniu zgłodnieliśmy. Pojechaliśmy więc, na Sea Food do Rawai Beach. Jest tam przepyszne jedzenie! 
Tata <3 :*  wybierał z wszystkim świeże jedzenie z targu. Ja zaś zostałem i zrobiłem 3 zdjęcia. 
Na popołudniowym spacerze robiłem różne fotki (głównie krajobrazy). Jak zwykle spotkałem wielu znajomych. Podczas przejścia po krótszym molo przyuważyłem siedem ślicznych Tajek :* :* :* :* :* :* :*. Robiły sobie zdjęcia. 
Zachód słońca jak zwykle powalał :)

Basen w Best Mansion 
 menu restaurant & BBQ Rawai Beach 
 detal
 kwiat Lotosu
 Pikap wciąga lub wyciąga łódź 
 dary 
 molo x2 
 detal 
 ładny motorek ;) 
 widok 

 z Tajkami :* :* :* :* :* :* 
 same Tajki :* :* :* :* :* :* 
 widok zachodu słońca

znajome Tajki :* :*
 zachód słońca



Zapraszam także na:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz