sobota, 28 marca 2015

Tajlandia 2015


28.03.2015


Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)


U mnie wszystko ok. Z nowości, mój Brat Julek <3 :* był dzisiaj pierwszy raz na basenie, gdzie uczył się nurkować. Pod okiem Taty <3 :* - Instruktora uczył się m. in. jak ściągać maskę podczas zanurzenia, jak podać drugiej osobie inflator itp . Julek :*<3 "złapał bakcyla" i widać było, że chce się nauczyć nurkować.  Były wielokrotne zanurzania, wynurzanie i ćwiczenia teorii. 
Na lunch poszliśmy na kurę :D z rosołkiem.
Popołudniu byłem jak zwykle na basenie w Pier 42. Pływałem, ćwiczyłem, chodziłem i relaksowałem się. 
Po pływaniu zrobiłem sobie fotkę z Sarą :* <3, a także zdjęcia Big Buddy
Wieczorem byłem na chodzeniu po molo. Spotkałem wielu Friend's a także zrobiłem kilka fotografii :)


Julek <3 :* pod okiem instruktora Taty <3 :* rozpoczął nurkowanie 
 i nur 
 wychodzą do powierzchni
 i są! :D
 znów się zanurzyli 
 teoria 
 praktyka
 lunch 
 kamienna kura 
 Sara :* i ja
 Budda 
 Tajka :*  
 zachód słońca
Tajka zapragnęła zrobić sobie zemną zdjęcie :) 
 a także Taj ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz