niedziela, 8 marca 2015

Tajlandia 2015


7.03.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)


U mnie wszystko w porządku. Tego dnia byliśmy z Julkiem :* <3 Tatą <3 :* i Kasia <3 :*, Magdą :* i Arkiem ;) na plaży Karon Beach. Było cudnie! :) Pływałem w morzu, opalałem się i fotografowałem. 
Byliśmy na lunchu (zamówiłem sobie makaron z krewetkami), a potem w Happy Days - ie na lodach i smoothy. Julek <3 :* uczył się grać w bilard. Szło mu całkiem nie źle :)

Kot siedzi w barze >:D
 zdjęcia 
 dwa browary: Tygrys i Słoń
 plaża Karon Beach
 samotnie płynąca piłka
 Kasia <3 :* i Tata <3 :* 
 grają 
 Lukas na plaży

 Julek <3 :* w pontonie 
 makaron z krewetkami 
 logo
 lody! <3 >:D
 smoothy + Julek <3 :*
 Arek uczy grać Julka w bilard
 poziomkowe smoothy + mała czarna






A co u Was? :o

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz