niedziela, 29 marca 2015

Tajlandia 2015


29.03.2014

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

U mnie wszystko ok :) Tego dnia był Wielki Dzień: mój Brat Julian zanurkował w wodach otwartych, czyli w morzu >:D Ja jednak zostałem na brzegu i pilnowałem kluczyków od auta i całego majdanu :) 
Przeszedłem po plaży cyknąłem parę zdjęć. Młoda Para akurat miała sesje na plaży. Usiadłem w restauracji przy plaży i zamówiłem sobie ananasowe smooth - i :)
Po nurkowaniu Julek <3 :* był zachwycony! Mówił, że fajnie mu się nurkowało i widział piękny podwodny świat :D. To były początki nurkowania Julka <3 :* 
Nurkowanie sprawia, że człowiek głodnieje. Więc, pojechaliśmy na lunch do Fon Fon Sea Food (Julek <3 :* wybierał). Zamówił sobie smażoną rybę z warzywami i ananasem ;)
Po lunchu J. :* <3 wrócił do siebie do domu, a ja pojechałem na basen do Pier 42.

I to byłoby na tyle. 
Pozdrawiam, :* i 3mcie się ciepło!

widok z plaży 

Para Młoda
Pineapple Smoothy 
lepiec na muchy 
ryba w warzywach
impreza 


Lukas po basenie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz