wtorek, 17 marca 2015

Tajlandia 2015


17.03.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)


U mnie wszystko ok :) Wczorajszego wieczora byłem w Rock n Roll bar - ze. Byłem z Tatą :*, Magdą :*  i Arkiem ;)
Natomiast od czasu, gdy wstałem, przenieśliśmy się do Hotelu Pro-Mansion, gdzie A. ;) i M. :* mieszkają. Pływałem, wypoczywałem i było super! Później pojechałem na spacer do portu. 
Popołudniu znów wybyłem! :) Najpierw jeździłem po molo, zaś później odwiedziłem V-Set Restaurant. Chodziłem po punkcie widokowym i mierzyłem do wszystkiego, co wydało mi się ciekawe/piękne.

A co u Was?

 Rock n Roll Bar 
czerń i biel
Tajka :* w czerni i bieli
Tajki :* :* w kolorze 
basen w Pier 42 
nieznany mi z nazwy kwiat 
drzewko szczęścia
orchidee 
odmiana kaktusa 
Pier 42






























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz