sobota, 28 marca 2015

Tajlandia 2015


27.03.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Co u Was?

Tego dnia byłem na lunchu w Fon Fon Sea Food. Wziąłem sobie "danie z gara" i polałem ryż pikantnym sosem. 
Po obiedzie byłem na basenie w Pier 42. Całkiem fajnie mi się pływało i ćwiczyło. 
Później pojechałem na spacer moim "Bat-Mobilem".  Najpierw spacerowałem po molo, a kolejno Pojechałem do Kan Eang Restaurant. Tam chodziłem i robiłem zdjęcia. Po powrocie do domu, pojechaliśmy z Tatą <3 :* do restauracji meksykańskiej <3 :D
Bardzo ładne miejsce i pyszne, oryginalne jedzenie :)

Danie z gara  
 liście Plumeri i kwiaty Palmy bananowej
 kwiat Lotosu
 widoki: 
  czarno-białe zdj. Mazdy 
 czarno-biała panorama
 kolorowa panorama 
 Lilie wodne 
 czarno-biały sum
 czarno-białe liście
 kontrabas
 orkiestra
 kwiaty
 panorama
 neon 
 w restauracji meksykańskiej 
 lampion 
 :)
 :) 
 Tata <3 :* nad daniem głównym
 przekąska 
 deser
  deser Taty <3 :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz