niedziela, 8 marca 2015

Tajlandia 2015


8.03.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Co u Was? Jak tam dzień Kobiet?

U mnie bardzo fajny był :) Było potwornie gorąco >:D Dopiero w okolicy godziny pół do szóstej (P. M.), udało mi się pojechać na spacer. Przejechałem przez ulicę przy której mieszkam i sfotografowałem obiekty, które zdały mi się ciekawe. Będąc na prostopadłej (ul.) w Lucky Bar - ze, trwała potańcówka :D Cykąłem foto i nakręciłem filmik p. t. "Jak bawią się Tajki" Podczas drugiego spaceru chodziłem po dwu molo i cykałem, co popadło :)
Na koniec zrobiłem zdjęcie sukienek i narysowałem w programie Photoshop laurkę dla Kobiet <3

Pokoje i sportowy bar
 orchidee, czyli storczyki
 kadr
 "Tak bawią się Tajki" 
 molo 
 łodzie 
 po swobodnym przekształceniu 
 zachód słońca
 czarno - biały dziób łodzi
 Taj prowadzi łódź długorufową
 + molo 
 schodki
 ozdoby w barze 
 Tajki <3 :* <3 :* <3 :*
 zachód słońca 
 panorama

 Coś Dla Kobiet :* <3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz