piątek, 20 marca 2015

Tajlandia 2015


19.03.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Co u Was?

Tego dnia pojechałem do Restauracji Kan Eang. Jednak niczego nie zamawiałem. Byłem w celach fotograficzno-spacerowych. 
Wróciłem do domu.  Niedługo Tata :* <3 ugotował pyszny rosołek warzywno-mięsny. 
Popołudniu byłem na drugim spacerze. Tym razem jednak chodziłem po dwu molo. Cykałem i podziwiałem widoki :)


Buddyjska Świątynka 
 Lilie wodne 

 Morze, łodzie i kawałek rafinerii 
 + molo 
 rybka :) 
 lilia wodna 
 kadr jedzeniowy
Kadr świetlny 
 daszek :)
 :) 
 orchidee, czyli storczyki
 jeep 
 czarno-białe molo
 rosołek made in Tata <3 :* 
 Lotosy
Lody! <3 :D 
 nieznane 

 
 hibiskus, czyli róża chińska 
 plumeria wielobarwna
 języki teściowych
 Harley Davidson 
 + kadry 

 motorek :)
 panorama
zachód słońca





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz