czwartek, 26 marca 2015

Tajlandia 2015

Tajlandia 2015

26.03.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)



U mnie wszystko ok. Znów było upalnie i słonecznie. 
Byłem dziś w okolicach 13 - tej na basenie w Pier 42.  Tradycyjnie super się pływało, mile i z pożytkiem - dla siebie - wykorzystałem czas.  Choć nie mam fotek z basenu, za to mam zdj. z wnętrza kompleksu. 
Po wyjściu z wody, opłukałem się pod prysznicem z chloru i wróciłem do domu. Tam zrobiłem sobie herbatę. Była Agnieszka :* Tata <3 :* pojechał na rehabilitację kręgosłupa…
Po 17:30  wyjechałem na spacer. Jednak nie daleko zajechałem, gdy otrzymałem telefon: - Łukasz, jedziemy na pizze. Chcesz zjeść z nami? Spotkajmy się u Włocha. - usłyszałem w słuchawce :) Więc, pojechałem na maxxx-sie pod Algi Amici. Byłem lekko po czasie, ale nic z tym. Tata <3 :* dał mi hajs na piwo, a sam poszedł do domu, bo nie był zmęczony. W Lee 89 Bar - ze zakotwiczyłem i zamówiłem sobie małego Changa (Chang=Słoń). Były Tajki :* :* :* :* :* w różnym przedziale wieku itp. Tajki do zdjęcia dały mi buziaka :D Odwdzięczyłem się im i też wlepiłem im siarczysty cmok! :D 


A co u Was?

Wnętrze Pier 42 

 detal 
 kwiat Lotosu

 :) 

---------------------------------------------------------------------------------


 pizza! :D
 pizzeria nocą
 nocny Lukas :)
nocne Tajki :* :*
 Ganesa - Bóg Słoń w kulturze Indii 
 Yin i Yang - dwie przeciwległe siły, które można znaleźć w całym Wszeświecie
 kiss :* me!
I kiss :*her
In the bar  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz