piątek, 13 marca 2015

Tajlandia 2015


12.03.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Co u Was?

U mnie wszystko ok. Tego dnia byłem na dwóch spacerach. Jak zwykle w okolicy portu. Pierwszy był połączony z lunchem w Fon Fon Sea Food. Na drugim byłem w Restauracji Kan Eang. Jednak nic nie zamawiałem. Robiłem tylko zdjęcia i podziwiałem widoki. 
Nagle zadzwonił telefon: Łukasz, gdzie jesteś? Jedziemy na kolację! - usłyszałem głos Taty <3 :*
Więc, przyspieszyłem kroku i w efekcie zostałem pochwalony, za szybkie dotarcie :)
Jedzenie było cud, miód i pomarańcze! >:D


skamieniała Tajka :*
nieznane z nawy kwiaty
storczyki
motorówki
moje rysunki :) 

lunch 
kawałek molo 
Tajka :* zawiana :D
Tajka :* normalna 
zachód słońca
w Kan Eang Restaurant
"Tygrysek" :D
widok
sala w Kan Eang
oświetlona roślina 
:) 



wiatr 
oświetlenie
kraby
homary




A co u Was?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz