środa, 25 marca 2015

Tajlandia 2015



25.03.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

 U mnie w porządku. Było dzisiaj bardzo gorąco! :) Myłem naczynia, zmiatałem itp . Przyszła Pani Nid i wzięła się za większe porządki (m. in. zmieniła mi pościel) 
Przed 13 - tą wyjechałem na pierwszy dziś spacer. Zrobiłem figurkę Tajki :* - Anielicy - z instrumentem grającym (nie wiem, jak on się nazywa).
 Potem pojechałem na krótsze molo i wykonałem kilka ujęć. Wróciłem do domu. Aga :* pracowała przy komputerze, a Tata :* przy laptopie. 
Wyszedłem na pięterko po plecak (mam tam najpotrzebniejsze rzeczy do pływania) i pojechałem do Pier 42 na basen. Pływałem, chodziłem itp  Nie było żadnych ludzi w basenie.. Mogłem śmiało pływać. Znów było znakomicie :D Jednak nie mam żadnych zdjęć. Po 18:30 znalazłem się na molo, gdzie chodziłem. W sumie spacer zajął mi 45 minut, 38 sekund i 89 setnych sekundy >:D Spotkałem wielu znajomych, którzy albo biegali, albo chodzili, albo jeździli, albo pływali (na statkach/łodziach/motorówkach. 

I to byłoby na tyle.

A co u Was?


:*, pozdro i 3mcie się ciepło!


Tajka :* - Anielica 
 in the bar 
łódź długorufowa + molo 
panorama
czarno-białe 
i kolorowe :)
i znów czarno-białe :D 
zachód kolorowy :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz