poniedziałek, 9 lutego 2015

Tajlandia 2015


9.02.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Dzisiaj wybraliśmy się z Julkiem <3 :* i Kasią :* na plażę w Chalong Bay. Julek <3 :* kopał w piasku, a my z Kasią <3 :* cykaliśmy fotki.
Starałem się robić detal, ale parę widoczków też weszło mi w kadr. 
Później Kasia <3 :* odwiozła Julka <3 :* do domu, a ja pojechałem swoim "Bat-Mobilem" na lunch. Nie odbiegłem od zasady, że najlepsze jedzenie w okolicy dają w Fon Fon Sea Food. Zamówiłem khao-pad-goong i Pad - Thai. Do tego piwo Singha (Smok).
Popołudniu byłem na drugim dzisiaj spacerze. Tym razem jednak chodziłem po dwu molo. 

Kasia <3 :* z aparatem
Julek <3 :* z łopatą
Plaża Chalong Bay
Port
Julek <3 :* kopie 
widoki
kokos
detal
biedne zwierzęta… :( 
napis 
łodzie motorowe
witaminy :) 
detal 
piwo Singha = Smok
obraz
reklama na słupie
Kow - Pad
Pad - Thai



piasek




detal Bugenwilli 
zachód słońca







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz