wtorek, 17 lutego 2015

Tajlandia 2015


Tajlandia 2015

17.02.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Byłem dzisiaj z Kasią <3 :* w Tesco Lotus na zakupach. Pchałem kosz wypełniony zakupami. Tata <3 :* nurkował. Po przyjeździe zabraliśmy się za przygotowania obiadowe. Przed 15 - tą zjadłem pyszną i sycącą sałatkę z grzankami, warzywami, jajkiem, sałatą itp. Potem trzeba było wszystko pomyć i posprzątać. Tata :* <3 wrócił z nurkowania i też zjadł. Po 16:40 wybrałem się na spacer. Wypiłem piwko w Beer Pub - ie, a następnie przeszedłem się po molo x2. Słońce znowu romantycznie zachodziło :) Zrobiłem zdjęcie moim znajomym Tajkom :* :* oraz zachodowi słońca i widoczkom. Wieczorem byłem w barze na pić się małego piwka, bo mnie suszyło >:D Cyknąłem Tajkę :* i kwiaty.

A co u Was?

owoce :) 
 zdjęcie
 sałatka z grzankami, warzywami, jajkiem, sałatą itp
 szyld :D 
 przedpołudniowa przejażdżka 
 róże w barze 
 nad lekkim Tygrysem 
 lodóweczka 
 popołudniowy spacer 
 zachód słońca 
 bugenwille 
 zachód słońca + kawałek drogi do pokonania
 znajome Tajki :* :* 
 Wasz Lukas
 kawałki autobusu :D
 statek 
 kawałki molo 
 cały autobus (od tyłu)
 Tajka :* z baru
 róże


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz