wtorek, 3 lutego 2015

Tajlandia 2015


3.02.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)


Dziś od popołudnia nie miałem zbyt apetycznych widoków… Zdechły szczur leżał na ulicy przed domem. Ale zrobiłem dowód fotograficzny. Kolejno zrobiłem mojego "Batmobila" :D i dorobiłem mu skrzydła :) Byłem w kawiarni Cafe Pier 42 na caffee moccha <3 Przy okazji starałem się ująć detal. 
Załatwiłem mani/pedicure i byłem na spacerze. Julek <3 :* z Kasią <3 :* odbijali piłkę w zakamarku ulicy. 

(*) 
 >:D
 robi się kawa w Cafe Pier 42 
 ozdobna gwiazda 
 lampa pod kloszem
 %%% >:D
 Detal 
 Mmm… 
 wnętrze
 caffee moccha <3
 Detal 
 Lukas z kawowym wąsem :D
 piękna grafika
 Julek :* <3 z Kasią :* <3 odbijali piłkę
 łódka na kółkach
 kawiarnia na mojej uliczce




P. S. Komentarze mile widziane :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz