czwartek, 19 lutego 2015

Tajlandia 2015


19.02.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

U mnie wszystko ok :) Po 13:30 wyjechałem na spacer. Zacząłem od zjedzenia lunchu w Fon Fon Sea Food. Zamówiłem sobie ryż smażony z krewetkami w sosie Thai style :D Następnie ruszyłem na spacer. Przejechałem się po krótszym odcinku molo i zrobiłem 3 zdjęcia. 
Wróciłem do domu. Niedługo przyjechali Julek <3 :* z Dadasiem <3 :* i zrobiliśmy sobie wieczór filmowy. Oglądaliśmy Pingwiny z Madagaskaru. Znaczy chcieliśmy oglądnąć, ale niestety było przeciążenie sieci i wkońcu nie oglądnęliśmy, bo się non - stop zawieszało :/ 
Ale co się odwlecze, to nie uciecze :)

A co u Was?

reklama 
 kwiat Lotosu z żółtym centrum i białymi płatkami 
 myself
ryż smażony z krewetkami w sosie Thai style 
 widoki


Zapraszam też na:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz