środa, 18 lutego 2015

Tajlandia 2015


18.02.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Co u Was? 

U mnie wszystko ok :) na drugie śniadanie zjadłem ciastko i popiłem kawą :) Jadłem w towarzystwie Taty :* <3 i Kasi :* <3. Następnie Tato :* <3 pojechał coś załatwić, Kasia :* <3 pracowała, a ja zabrałem się za mycie sterty naczyń. 
Popołudniu pojechałem na pierwszy dziś spacer. Z ciekawszych rzeczy to mym oczom ukazał się uliczny handel przewoźny: Taj przewoził na ramieniu jakieś smakołyki >:D 
Przy molo widziałem jak czaple białe polują na lunch. Obserwowałem je i zrobiłem im zdjęcia. Nakręciłem też krótki, amatorski filmik :) Przy informacji turystycznej widziałem fajne kapelusze i klapki :D (dla kobiet). Zrobiłem też parę detali. Wróciłem do domu. Kasia :* <3 przygotowywała obiad i za niedługo został zrobiony. Dziś w menu (za moją zasługą) były: kotlety schabowe, surówka z marchewki i ziemniaczki. 
Było pyszne! :D 
Po 18 - tej pojechałem na drugi spacer. Na pierwszy rzut oka rzuciło mi się jadło. Spytałem, czy to dla Buddy. Uzyskałem odpowiedź, iż nie. To na Magha Puja (Makha Bucha) Tajowie przy pełni księżyca; upamiętniają spontaniczne zebranie się 1250 uczniów Buddy. 
Chodziłem po dwu molo. Gdy się ściemniło, niebo rozświetliły fajerwerki. Zrobiłem port nocą. 
Wracając do domu Tajki :* :* :* z Beauty Baru poczęstowały mnie tajskimi czipsami.


wszystko w jednym! :)
 orchidee, czyli storczyki
 uliczny handel przewoźny 
 łodzie długorufowe i czaple białe
widok  
 Taj coś majstruje 
 mój amatorski, krótki filmik 
 łodzie przybrzeżne 
 kapelusze i klapki 
 różowe ale jaja! :D
 jarzyny 
 jeep w kolorze wojskowym 
 logo baru 
 Tajka :* 
 domowy obiad by Kasia <3 :* 
 jadło 
 postój taxi 
 widoki znane
niebo zasnute chmurami 
 panorama 
 koparka 
 wieczorne molo 
 fajerwerki 
 nocny port 
 Tajki :* :* :* z bar




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz