niedziela, 22 lutego 2015

Tajlandia 2015


22.02.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Co u Was?

U mnie wszystko w porządku. 
Byłem dziś na dwóch spacerach, po 15 - tej i po 17 - tej. Na tym drugim chodziłem po dwu molo. Jak zwykle spotkałem miłych, uśmiechniętych i rozmownych ludzi i zachwycające krajobrazy :) 
Chodząc sobie po drugim molo otrzymałem telefon: 
- Łukasz, wracaj do domu. Jedziemy na obiad do restauracji - to była Kasia <3 :* Więc, ja najszybciej jak to było możliwe zajechałem pod dom. 
Restauracja nie była wcale tak daleko. Nosi nazwę Kan Eang i jest bardzo dobra. 
Zamówiliśmy Sea Food z Kow Pad - em


łąka 
 molo 
 łódzie: długorufowa i motorowa - przy brzegu
molo 
 molo x2
 rybak łowi rybki
 kwiat Lotos

Honda Civic
 sportowy tył
 na ulicy
 Manga na autokarze
 kamyczki 
 morze odpłynęło, zostawiają łódź długorufową
widok 
 w restauracji








Zapraszam też na (kto ma):

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz