piątek, 6 lutego 2015

Tajlandia 2015


6.02.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Co u Was?

U mnie wszystko ok :) Od rana ćwiczyłem itp . Zjadłem późne śniadanie: tosty z jajkami i innymi pysznościami :D
Po śniadaniu była pora na kawkę mrożoną <3 i smoothy truskawkowe <3…
Na lunch miałem krewetki gotowane w sosie z warzywami. Po prostu pycha! :D 
Po jedzeniu pojechałem na pierwszy dziś spacer. Jak zwykle przejechałem dwa molo wykonując mnóstwo fotografii. 
Po 17 - tej byłem na drugim spacerze. Tym razem jednak obszedłem spacerkiem po dwu molo :) Spociłem się i zmęczyłem, ale odniosłem mnóstwo satysfakcji. 




tosty z jajkami i innymi pysznościami :D
kawkę mrożoną <3 i smoothy truskawkowe <3…
krewetki w sosie pikanto-słodkim
ryż <3
orzeszki
detal
widoki
kabaret na statku :)
bugenwilla
trochę molo
statek
detal
bugenwilla + falochron
+ zachód słońca
czaple czarne w locie
zachód słońca
Tajki
kurczaczek, chlebuś i sos :)
+ sałatka po Grecku


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz