niedziela, 15 lutego 2015

Tajlandia 2015


15.02.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Co u Was?

U mnie wszystko ok. Tego dnia byłem na popołudniowym spacerze. Jak zwykle cykałem fotki kwiatów. Znalazłem też chińskie lampiony :) dojechałem do portu. Z niecodziennych rzeczy spotkałem ptaka, który pił słoną wodę morską. Niestety, nie znam jego nazwy… Jeśli Wy wiecie, to proszę o komentarz :)  
Następnie pojechałem do Fon Fon Sea Food. Zamówiłem kurczaka z czosnkiem i pieprzem z gotowanym na parze ryżem. Danie było pyszne! :D 
Wróciłem do domu napić się herbaty i znów wyruszyłem na spacer! Moim głównym celem był spacer po molo. Lecz robiłem też zdjęcia i się uśmiechałem do znajomych twarzy :)


Może wy wiecie co to za gatunki kwiatów?
chińskie ozdobne lampy 
detal 
morze z brzegu 
pić się chce!
detal 
detal 
lunch
ciekawe co kryje się w tym słoiczku? ;)
już wszystko jasne! :D
detal 
:) 
tygrysek 
bambusowy domek do kupienia :) 
róże 
sportowy tyłek Vios-a 
Vios bez sportowego tyłka :) 
ozdobna latarnia
domek nurka lub centrum nurkowe 
plumeria różowa - detal 
nieznany 
:)  
orchidee, czyli storczyki

Spokojnie, on już nie żyje… 



Znajome Tajki :* :* 
Bugenwilla 
zachód słońca 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz