sobota, 21 lutego 2015

Tajlandia 2015


21.02.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Jak zwykle byłem na 2 spacerach. Pierwszym w okolicach popołudniowych, drugim wieczornym. 1-szy to był tylko przejazd i cykanie. No dobra, jeszcze rozmowy z miłymi uśmichniętymi ludźmi :) Natomiast pod wieczór chodziłem po dwu molo. Poznałem też 4 Tajki :* :* :* :*, które jak ja udały się na spacer. 
Wieczorem byłem z Agnieszką :* <3 na kolacji w Happy Days - ie. 



pralnia Pó i motory do wypożyczenia 10 m w --->
 znajoma Tajka :*
 morze odpłynęło
 kawałek molo 
zachód  
 "coś" wystaje :D 
 lustrzane odbicie w tafli morza
 znajome Tajki :* :* :* :*
 ulica 
 bar w mojej okolicy 
 detal
 języki teściowych :D
 Aga :* 
 sajgonki! :D


Zapraszam też na FB:

A co tam u Was?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz