sobota, 7 lutego 2015

Tajlandia 2015


7.02.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

U mnie wszystko ok :) Byłem dzisiaj na śniadaniu wegetariańskim. Było pyszne! :) Odbyło się to w chińskiej knajpce, blisko głównej ulicy. Zrobiłem zdjęcia potraw i samej restauracji. 
Zaś na lunch (z braćmi :* <3 :* <3) pojechaliśmy do japońskiej restauracji Zen :D Znajduje się ona w Cenral Festival
Było pysznie! >:D
Po 16:30 Julek <3 :* narysował klasy i inne rysunki na uliczce przed biurem. 
Po godzince 18 - tej wtranżoliłem deser :P 

Vegetarian foods
 Świątynka chińska 



in Fuji Restaurant 
 Sushi! <3
 detal
 Tato :* <3
 Julek :* <3 rysuje klasy
 Ośmiornica made in Kasia :* <3
 Start - Finish
 żółwik
 rysunki na betonie
 deser <3 :D





P. S. Jeśli możecie, to zostawcie polubiene/komentarz. 

- Bardzo dziękuję! 

Zapraszam też na:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz