środa, 25 lutego 2015

Tajlandia 2015


25.02.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Co u Was?

U mnie wszystko w porządku. Byłem dzisiaj z Agą :* n lunchu w Fon Fon Sea Food. Zamówiłem sobie to co ostatnio. Było pyszne! :) do tego sok z kokosa i poczułem się jak w siódmym niebie! :) 
Potem pojechałem na pierwszy spacer. Kierunek port! 
Robiłem zdjęcia kolorowe i czarno-białe. W Sometime Bar - ze wypatrzyłem języki teściowych i dojrzewające papryczki Chile . Znajoma Tajka :* pokazała mi Victore - do zdjęcia. Cyknąłem też "fontannę" ;) 
Popołudniu byłem na drugim spacerze. Taj łowił ryby, a ja chodziłem i fociłem :D

Lody <3 
 sok z kokosa
 Aga :* na lunch-u 
 moje ulubione danie! <3
 orchidee, czyli storczyki 
 w barze 
 molo
 łodzie
 panoramy
 centrum kontroli jachtów
 monster


























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz