poniedziałek, 2 lutego 2015

Tajlandia 2015


2.02.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Co u Was?

U mnie wszystko git. Tego dnia zjadłem leniwe późne śniadanie, które było po prostu pyszne! Była to sałatka z warzyw + dodatki :) A do picia - smoothy coconut! :D 
Po szkole wpadł do nas Julek :* <3 Grał w Minecraft itp . Wkońcu wyszedł na ulice żeby pokopć do mnie piłką.  Na tablicy narysował też "Uciekającego zająca" :) 
Wieczorem - po obiadokolacji - pojechałem na spacer. Jak zwykle na molo, po których chodziłem. Spotkałem Sarę :* - śliczną Tajkę. Wiatr wiał, a jej długie, farbowane włosy powiewały. Sara :* mieszka na Wielkim Buddzie (Big Budda), gdzie codziennie medytuje.
Powiedziała mi, że jeszcze się spotkamy :)
Wieczorem była u nas Małgosia :* <3 i Luis ;) 


śniadaniowa sałatka
 smoothy coconut 
 Julek :* <3 i piłka 
 dzieło Julka 
 widoki z portu
filmik z portu  
 + księżyc 
 bugenwilla 
 Tajka :* Bud Sara 
 fajne! :D
 Małgosia :* i Luis ;)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz