wtorek, 9 grudnia 2014

Tajlandia 2014


9.12.2014

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Poranek przyniósł śniadanie, potem ćwiczyłem na materacu oraz myłem się pod prysznicem. Następnie zjadłem śniadanie i umyłem się pod prysznicem. 
Lekko po 12 - tej wyjechałem w swoim "elektrowozie" na pierwszy dziś spacer. Tradycyjnie do portu. Tym razem Kasia :* zadała mi zadanie: zrobić fotki butów. 
Więc, zrobiłem pierwsze zdj. Conversy na molo :) 3 późniejsze to molo. Zaś następne to zgodnie z zadaniem buty Tajek :* i Tajów ;) 
Wróciłem do domu i zjadłem obiad. Popiłem herbatką i poczułem się lepiej. Umyłem naczynia i starłem stół.
O 16 - tej wypiłem drugą kawę, zmieniłem buty na ortopedyczne i ruszyłem na drugi spacer. Tajki :* pozowały mi na molo >:D Zrobiłem też zachód słońca itp . Chodziłem i znów się zapociłem.

Zapraszam do oglądania/komentowania! :)

Conversy na molo 
 3x morskie widoki 
 Taj Harleyowiec 
 buty 
 "krok do morza"
 buty 
 znajomy Taj kierowca
 Tajki :* :*
 + ja
 i znów buty :)
  kwiatki
 i morze 
 Taj płynie 



 czarno-białe 
 mola dwa
 Tajka :* rozmawiała przez telefon 


 Tajki :* :* :* :* :*
 statki i łodzie 
 Tajka :* na głównym molo
 zachód słońca 
 drugie molo




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz