poniedziałek, 1 grudnia 2014

Tajlandia 2014


1.12.2014

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)



U mnie wszystko ok :) Skończyłem szkicować twarz kobiety na sporym arkuszu.
Poza tym mniej więcej robiłem to, co zwykle: ćwiczenia, prysznic, śniadanie itp . W okolicach godziny 13 - tej byłem na lunchu w Fon Fon Sea Food. wyszedłem po dużych schodkach z pomocą Tajki :* Fon. Zamówiłem pyszne danie: cielęcinę z warzywami i ananasem + ryż. Machnąłem też flagę Tajlandii dyndającą się na wietrze. W drodze z lunchu zrobiłem zdjęcia dwóm Harley - om Davidson - om i skierowałem się na dwa mola. Po pierwszym - krótszym - jeździłem i fociłem. A po drugim - dłuższym - dodatkowo chodziłem. Zachód słońca nie był tak imponujący jak przed kilkoma dniami, ale był. Zrobiłem zdjęcia. 

I tak zakończył się kolejny dzień :)

mój szkic
 mój lunch 
 Flaga Tajlandii 
 Harley - e Davidson - y 
 Widoki z pierwszego molo:
 Tajowie na motorze (Zwycięstwo! )
 molo i łodzie 
 czerwona! <3 
  Taj na długorufówce 
łodzie
 detal 
 zachód słoneczka 
 molo (z zejściem na łodzie) 
 pal 
 muszelka :)
 Lukas przed chodzeniem
 panoramy 
Big Budda + zachód słoneczka 
 palmy + zachód słoneczka 


 kodeks






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz