poniedziałek, 15 grudnia 2014

Tajlandia 2014


15.12.2014

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Co u Was?

Dzisiaj byłem z Tatą :* i Kasią :* w Central Festival. To były szybkie zakupy, więc nawet nie wysiadałem z auta. Słuchałem muzyki i zrobiłem choinkę (z auta). 

Popołudniu byłem na lunch - u w Fon Fon Sea Food. Zamówiłem sobie panierowane kawałki kurczaka + sos słodko-pikantny :D 
Po obiedzie pojechałem na pierwszy dziś spacer. Zrobiłem drugą choinkę :), słonia + Tajkę :*. Później zrobiłem zdjęcia morza i zachodu słońca. Zapoznałem się z Tajką :* Mayy, podczas chodzenia po molo. Zamieniliśmy kilka zdań w mieszanych językach :D i wymieniliśmy się Facebook - ami i telefonami
Umówiliśmy się wstępnie na jutro :)

Choinka przed C. H. 
"Kapelusz"(e)
lunch 
choinka 
chyba drewniana głowa słonia
+ Tajka :*
molo
zachody słońca
nocne zdjęcia: 
końcówka mola i statki 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz