środa, 3 grudnia 2014

Tajlandia 2014


3.12.2014

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Co u Was?

U mnie wszystko ok. Choć dziś robiłem wszystko w odwrotnym kierunku, nie zmąciło mi to niczego :) : 
Zjadłem pierwsze śniadanie, potem ćwiczyłem, a następnie poszedłem pod prysznic :D Tata :* z Kasią :* wypłynęli na morze. Po godzinie 15 - tej pojechałem na spacer do portu. Zrobiłem tylko dwa zdj. morza (żeby Was nie znudzić ;)) Objechałem mola wzdłuż i wszerz i nie długo potem odezwał się telefon - No hej Łukasz! To co, idziemy do Happy Days' a? - To głos Agnieszki. O mało, nie podskoczyłem z radości i podążyłem na speedomaxxx - ie pod biuro. 
Znów zrobiłem detale. Aga :* przybyła nie co później. Zrobiłem jej małą sesje ;) Massaman Curry był pyszny! >:D

Smok Naga
 kwiat Lotosu 
 dwie dłogorufówki 
 port Chalong 
 detal 
w kolorze 
 w czerni i bieli
 sesja Aguś :* Pani Telefonów
+ nad obiado-kolacją
 Lukas nad obiado-kolacją (z zachodem słońca w tle)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz