piątek, 12 grudnia 2014

Tajlandia 2014


12.12.2014

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Co u Was?

U mnie bardzo dobrze :) Kasia :* zrobiła dziś szejka mango :D Był przepyszny! 
Następnie pojechałem do Pier 42 na basen. Cudownie się pływało! :) Po 10x pływałem na grzbiecie, po 10x "pseudo-kraulem" i 10x żabką. Chodziłem też w basenie i ćwiczyłem.
Wróciłem na obiad. 
Pod wieczór wyjechałem na spacer. Jak zwykle do portu. Cyknąłem masę zachodów słońca. Po wstępnej selekcji tak to wygląda :)

Mam nadzieję, że Wam się podoba? :)

szejk mango 
 Kasia :* szejker - uje
 szejki dla dwojga
 Pier 42

 Harley Davidson
 basen
 Wasz Lukas (po pływaniu)
 zachód słońca nad morzem
 Wielki Budda 



Kolacja: zupa serowa made in Kasia :*



Mam nadzieję, że dotrwaliście do końca :)


Zapraszam też na:
https://www.facebook.com/lukas.paulo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz