wtorek, 2 grudnia 2014

Tajlandia 2014


2.12.2014

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Co u Was?





Byłem dzisiaj na spacerze w okolicach południa. Tradycyjnie wybrałem drogę do portu. 
Po południu byłem u Julka :* <3, Adasia :* <3 i Małgosi :* <3
Julko :* <3 nadwyrężył sobie rękę. Był też Adaś :* <3  
Wieczorem byłem z Agą :* <3 w Chalong Pier Beer Garden. Wypiliśmy dwa Changi, rozmawialiśmy.


Wasz Lukas w porcie
 najdłuższe molo
 zatoka 
 centrum kontroli portowej




 rybki przygotowują się do zjedzenia smoka >:D
 fajny jeep <3
Tajka :* 
  informacja turystyczna 
 Świątynka Buddyjska 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Julek w gipsie



 Aga :* <3 w Beer Gardenie 

 z Agą :* <3 
 flagi: m. in Flaga Polska! :D




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz