niedziela, 7 grudnia 2014

Tajlandia 2014


6.12.2014

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)


U mnie wszystko ok. Wczorajszy dzień nie przyniósł żadnych specjalnych newsów. Sprzątałem, myłem po sobie i innych domownikach naczynia, ćwiczyłem, czytałem itp. Pojechałem na spacer do portu. Patrzę, a tam moja Friend Bo :* i Aeh :* spożywały lunch ze swoim pracodawcą. Dołączyłem do nich i pogadaliśmy przy jedzeniu. Następnie pojechałem na dalszy spacer. Na molo spotkałem Skandynawów, którym kończył się urlop. Jednak bardzo chętnie cyknęli sobie ze mną pamiątkowe zdjęcie :) 
Pod wieczór znowu wybyłem. Tym razem jednak moim głównym celem był pieszy spacer po molo. A przy okazji cykałem co popadło! :D
























































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz